دستور VSSILHEDGES (متغیر سیستم) در اتوکد
کنترل لبه های شباهت از اشیاء جامد به سبک بصری که به نمای فعلی اعمال می شود.
نوع: | عدد صحیح |
ذخیره شده در: | ترسیم |
مقدار اولیه: | 0 |
0 |
خاموش |
1 |
بر |

مقدار اولیه VSSILHEDGES به سبک بصری فعلی بستگی دارد.
سبک ویژوال (VSCURRENT) | مقدار اولیه |
---|---|
2f Wireframe | 0 |
مفهومی | 1 |
پنهان | 1 |
سایه دار | 0 |
سایه دار با لبه ها | 1 |
سایه های خاکستری | 1 |
طرح دار | 1 |
Wireframe | 0 |
اشعه ایکس | 0 |
واقع بین | 0 |
توجه داشته باشید:وقتی وارد یک مقدار جدید برای این متغیر سیستم می شوید ، سبک های موجود تغییر نمی یابد. هر مقدار جدید وارد شده برای این متغیر سیستم به طور موقت یک سبک بصری جدید ذخیره نشده ایجاد می کند.