دستور VSLIGHTINGQUALITY (متغیر سیستم) در اتوکد
کیفیت روشنایی را در نمای فعلی تنظیم می کند.
نوع: | عدد صحیح |
ذخیره شده در: | ترسیم |
مقدار اولیه: | 1 |
0 |
آسانسور یک رنگ واحد برای هر صورت یک سطح یا 3D جامد محاسبه می شود. |
1 |
صاف. رنگ ها به عنوان شیب بین رئوس صورت ها محاسبه می شوند. |
2 |
صاف ترین اگر تنظیمات نورپردازی Per-Pixel در کادر محاوره ای Manual Performance Tuning روشن باشد ، آنگاه رنگ ها برای پیکسل های جداگانه محاسبه می شوند. اگر اینطور نیست ، در عوض از تنظیم Smooth استفاده می شود. |
توجه داشته باشید:وقتی وارد یک مقدار جدید برای این متغیر سیستم می شوید ، سبک های موجود تغییر نمی یابد. هر مقدار جدید وارد شده برای این متغیر سیستم به طور موقت یک سبک بصری جدید ذخیره نشده ایجاد می کند.