دستور VSEDGEOVERHANG (متغیر سیستم) در اتوکد

دستور VSEDGEOVERHANG (متغیر سیستم) در اتوکد

لبه های روی اشیاء سه بعدی را برای جلوه ای با دست ترسیم می کند.

نوع: عدد صحیح
ذخیره شده در: ترسیم
مقدار اولیه: -6

مقدار overhang را می توان بین 1 تا 100 پیکسل تنظیم کرد. اعداد منفی مقدار را ذخیره می کنند اما جلوه را خاموش می کنند.

توجه: وقتی وارد یک مقدار جدید برای این متغیر سیستم می شوید ، سبک های بصری موجود تغییر نمی کنند. هر مقدار جدید وارد شده برای این متغیر سیستم به طور موقت یک سبک بصری جدید ذخیره نشده ایجاد می کند.

درباره نویسنده



بنده سیامک دوستداری فارغ التحصیل رشته مکانیک سنگ از دانشگاه صنعتی اصفهان هستم، و در این وبسایت آموزش های مربوط به نحوه برنامه نویسی در اتوکد و هچنین آموزش تصویری دستورات اتوکد را قرار خواهم داد.

دسته ها



نظرات کاربران