دستور SMOOTHMESHCONVERT (متغیر سیستم) در اتوکد

دستور SMOOTHMESHCONVERT (متغیر سیستم) در اتوکد

تنظیم می کند که آیا اشیاء مشی که به مواد جامد یا سطوح سه بعدی تبدیل می شوند صاف یا چهره شوند یا اینکه صورت آنها با هم ادغام شده باشد.

نوع: Bitcode
ذخیره شده در: تنظیمات کاربر
مقدار اولیه: 0
0 یک مدل صاف ایجاد می کند. چهره های Coplanar بهینه شده یا ادغام شده اند.    پیدا کردن
1 یک مدل صاف ایجاد می کند. صورت مش مشبک اصلی در جسم تبدیل شده حفظ می شود.    پیدا کردن
2 مدلی را با صورتهای صاف ایجاد می کند. چهره های Coplanar بهینه شده یا ادغام شده اند.    پیدا کردن
3 مدلی را با صورتهای صاف ایجاد می کند. صورت مش مشبک اصلی در جسم تبدیل شده حفظ می شود.    پیدا کردن

این متغیر سیستم مقدار پیش فرض را برای عملیاتی که از دستورات CONVTOSOLID و CONVTOSURFACE استفاده می کنند ، تعیین می کند.

درباره نویسنده



بنده سیامک دوستداری فارغ التحصیل رشته مکانیک سنگ از دانشگاه صنعتی اصفهان هستم، و در این وبسایت آموزش های مربوط به نحوه برنامه نویسی در اتوکد و هچنین آموزش تصویری دستورات اتوکد را قرار خواهم داد.

دسته ها



نظرات کاربران