دستور GRIPSUBOBJMODE (متغیر سیستم) در اتوکد
کنترل می کند که با انتخاب زیرشاخه ها ، بطور خودکار دستگیره گرم می شود.
نوع: | Bitcode |
ذخیره شده در: | رجیستری |
مقدار اولیه: | 1 |
هنگامی که گیره ها انتخاب می شوند ، رنگ را تغییر می دهند و داغ می شوند ، به این معنی که می توان از آنها برای تغییر شی مرتبط یا موضوع فرعی استفاده کرد. این تنظیم با استفاده از مجموع مقادیر زیر به صورت bitcode ذخیره می شود:
0 | هنگام انتخاب موضوعات فرعی ، دستگیره گرم نمی شود. |
1 | با توجه به ویژگی های بلوک ها ، و گرفتن قسمت های صورت ، لبه ها ، مهره ها و نقاط کنترل مواد جامد ، مش یا سطح NURBS هنگام انتخاب موضوعات فرعی داغ می شود. |
2 | در هنگام انتخاب این زیرشاخه ها ، قسمتهایی از قسمت های پلیلاین داغ می شوند. |
تنظیم این متغیر سیستم در 1 به ویژه برای اصلاح سریع گروه ها از چهره ها ، لبه ها و عمود بر روی اجسام مش مفید است.