دستور FACETERSMOOTHLEV (متغیر سیستم) در اتوکد
سطح صافی صاف پیش فرض را برای اشیایی که به مش تبدیل شده اند ، تنظیم می کند.
نوع: | عدد صحیح |
ذخیره شده در: | تنظیمات کاربر |
مقدار اولیه: | 1 |
-1 یا هر شماره منفی | بعد از تبدیل شیء را صاف نمی کند |
0 | بعد از تبدیل شیء را صاف نمی کند |
1 | سطح صافی 1 را بعد از تبدیل اعمال می کند |
2 | صافی سطح 2 را بعد از تبدیل اعمال می کند |
3 | صافی سطح 3 را بعد از تبدیل اعمال می کند |
این متغیر میزان پیش فرض صافی را که روی مش اعمال شده است ، در نتیجه تبدیل یک شیء دیگر با دستور MESHSMOOTH ایجاد می کند.
مقدار نمی تواند بیشتر از مقدار SMOOTHMESHMAXLEV باشد.
اشیاء مش که تحت شرایط زیر ایجاد می شوند همیشه بدون صافی ایجاد می شوند و تحت تأثیر این متغیر سیستم قرار نمی گیرند:
- مش با استفاده از REVSURF ، TABSURF ، RULESURF یا EDGESURF ایجاد شده است
- هنگامی که نوع مش به صورت چهار ضلعی یا مثلثی تنظیم شده باشد ، مش با استفاده از MESHSMOOTH ایجاد می شود (FACETERMESHTYPE)
این متغیر همچنین می توانید در کادر گفتگوی گزینه ها مش تنظیم شود.