مشخص می کند که آیا تنظیمات صافی برای اشیایی که به مش تبدیل شده اند از گزینه Mesh Tessellation Options یا Mesh Primitive Options Mesh مشتق شده اند.
نوع: | Bitcode |
ذخیره شده در: | تنظیمات کاربر |
مقدار اولیه: | ۱ |
۰ | تنظیمات را از کادر گفتگوی گزینه Tessellation Options به شیء تبدیل شده اعمال می کند. |
۱ | تنظیمات را از کادر گفتگوی گزینه های مش اولیه به شیء تبدیل شده اعمال می کند. |
این تنظیمات روی مش که با استفاده از دستور MESHSMOOTH از یک جسم جامد ۳D 3D (مانند جعبه یا مخروط) تبدیل می شود ، تأثیر می گذارد. همچنین می توانید در کادر گفتگوی گزینه های مش مشبک تنظیم کنید.
بنده سیامک دوستداری فارغ التحصیل رشته مکانیک سنگ از دانشگاه صنعتی اصفهان هستم، و در این وبسایت آموزش های مربوط به نحوه برنامه نویسی در اتوکد و هچنین آموزش تصویری دستورات اتوکد را قرار خواهم داد.
تلفن همراه: ۰۹۰۰۱۲۳۴۴۴۴
ایمیل: s.doostdari@gmail.com