دستور EXTEND در اتوکد

EXTEND (فرمان)

اشیاء را برای دیدار با لبه اشیاء دیگر گسترش می دهد.

علامت

برای گسترش اشیاء ، ابتدا مرزها را انتخاب کنید. سپس Enter را فشار داده و اشیاء مورد نظر برای گسترش را انتخاب کنید. برای استفاده از همه اشیاء به عنوان مرز ، در اولین انتخاب سریع اشیاء را فشار دهید .

با اجرای دستور پیام های زیر نمایش داده می شود.

تنظیمات فعلی: طرح ریزی = جاری ، لبه = جریان لبه های مرزی را انتخاب کنید … اشیاء را انتخاب کنید یا <همه را انتخاب کنید : یک یا چند مورد را انتخاب کنید و Enter را فشار دهید ، یا Enter را فشار دهید تا همه اشیاء نمایش داده شده را انتخاب کنید شیء را برای گسترش یا تغییر مکان انتخاب کنید تا برای اصلاح و یا [Fence / Crossing / Project / Edge / Undo] انتخاب کنید : اشیاء را برای گسترش انتخاب کنید ، یا SHIFT را نگه دارید و شیئی را برای برش انتخاب کنید یا گزینه ای را وارد کنید

انتخاب اشیاء مرزی

از اشیاء انتخاب شده برای تعریف لبه های مرزی که می خواهید یک شیء استفاده کنید ، استفاده می کند.

شی برای تمدید

اشیاء را برای گسترش مشخص می کند. Enter را فشار دهید تا دستور پایان یابد.

Shift-Select to Trim را انتخاب کنید

اشیاء انتخاب شده را به نزدیکترین مرز بکشید تا اینکه آنها را گسترش دهید. این یک روش آسان برای جابجایی بین پیرایش و گسترش است.

نرده

همه اشیایی را که از حصار انتخاب عبور می کنند انتخاب می کند. حصار انتخاب مجموعه ای از بخش های خط موقت است که شما با دو یا چند نقطه حصار مشخص می کنید. حصار انتخاب یک حلقه بسته تشکیل نمی دهد.

عبور

اشیاء داخل و عبور از یک ناحیه مستطیل شکل را که توسط دو نقطه تعریف شده است انتخاب می کند. توجه: برخی از انتخاب های عبور از اشیاء که باید تمدید شوند مبهم هستند. EXTEND با دنبال کردن در امتداد پنجره چهارراه مستطیل در جهت عقربه های ساعت از اولین نقطه به اولین شی که با آن برخورد می کنید ، انتخاب را حل می کند .

پروژه

روش طرح ریزی استفاده شده هنگام گسترش اشیاء را مشخص می کند.

هیچ یک

هیچ طرح ریزی را مشخص نمی کند. فقط اشیاء که با لبه مرزی در فضای ۳D تقاطع می شوند افزایش یافته است.

UCS

پیش بینی را بر روی صفحه XY سیستم فعلی مختصات کاربر (UCS) مشخص می کند. اشیاء که در فضای سه بعدی با اشیاء مرزی تلاقی نمی کنند گسترش می یابند.

چشم انداز

پیش بینی در طول جهت نمای فعلی را مشخص می کند.

حاشیه، غیرمتمرکز

شی را به لبه ضمنی یک شیء دیگر یا فقط به یک شیء که در واقع آن را در فضای سه بعدی تقاطع می کند گسترش می دهد.

توسعه دادن، گسترش

شیء مرزی را در طول مسیر طبیعی خود برای تقاطع یک شیء دیگر یا لبه ضمنی آن در فضای سه بعدی گسترش می دهد.

بدون تمدید

مشخص می کند که جسم فقط به یک جسم مرزی گسترش می یابد که در واقع در فضای سه بعدی از آن عبور می کند.

واگرد

آخرین تغییرات ایجاد شده توسط EXTEND را برعکس می کند.

EXTEND (Command)

Extends objects to meet the edges of other objects.

Find

To extend objects, first select the boundaries. Then press Enter and select the objects
that you want to extend. To use all objects as boundaries, press Enter at the first
Select Objects prompt.

The following prompts are displayed.

Current settings: Projection = current, Edge = current

Select boundary edges…

Select objects or <select all: Select one or more objects and press Enter, or press Enter to select all displayed objects

Select object to extend or shift-select to trim or [Fence/Crossing/Project/Edge/Undo]:
Select objects to extend, or hold down SHIFT and select an object to trim, or enter an option

Boundary Object Selection

Uses the selected objects to define the boundary edges to which you want to extend
an object.

Object to Extend

Specifies the objects to extend. Press Enter to end the command.

Shift-Select to Trim

Trims the selected objects to the nearest boundary rather than extending them. This
is an easy method to switch between trimming and extending.

Fence

Selects all objects that cross the selection fence. The selection fence is a series
of temporary line segments that you specify with two or more fence points. The selection
fence does not form a closed loop.

Crossing

Selects objects within and crossing a rectangular area defined by two points.

NOTE:Some crossing selections of objects to be extended are ambiguous. EXTEND resolves
the selection by following along the rectangular crossing window in a clockwise direction
from the first point to the first object encountered.

Project

Specifies the projection method used when extending objects.

None

Specifies no projection. Only objects that intersect with the boundary edge in 3D
space are extended.

UCS

Specifies projection onto the XY plane of the current user coordinate system (UCS). Objects that do not intersect
with the boundary objects in 3D space are extended.

View

Specifies projection along the current view direction.

Edge

Extends the object to another object’s implied edge, or only to an object that actually
intersects it in 3D space.

Extend

Extends the boundary object along its natural path to intersect another object or
its implied edge in 3D space.

No Extend

Specifies that the object is to extend only to a boundary object that actually intersects
it in 3D space.

Undo

Reverses the most recent changes made by EXTEND.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code