دستور VSEDGEOVERHANG (متغیر سیستم) در اتوکد

دستور VSEDGEOVERHANG (متغیر سیستم) در اتوکد

لبه های روی اشیاء سه بعدی را برای جلوه ای با دست ترسیم می کند.

نوع: عدد صحیح
ذخیره شده در: ترسیم
مقدار اولیه:

مقدار overhang را می توان بین ۱ تا ۱۰۰ پیکسل تنظیم کرد. اعداد منفی مقدار را ذخیره می کنند اما جلوه را خاموش می کنند.

توجه: وقتی وارد یک مقدار جدید برای این متغیر سیستم می شوید ، سبک های بصری موجود تغییر نمی کنند. هر مقدار جدید وارد شده برای این متغیر سیستم به طور موقت یک سبک بصری جدید ذخیره نشده ایجاد می کند.

نظرات کاربران



درباره نویسنده



بنده سیامک دوستداری فارغ التحصیل رشته مکانیک سنگ از دانشگاه صنعتی اصفهان هستم، و در این وبسایت آموزش های مربوط به نحوه برنامه نویسی در اتوکد و هچنین آموزش تصویری دستورات اتوکد را قرار خواهم داد.

تلفن همراه: ۰۹۰۰۱۲۳۴۴۴۴

ایمیل: s.doostdari@gmail.com

ترفند های اتوکد



دسته بندی مطالب​