صورت مش را به دو صورت تقسیم می کند.
صورت را تقسیم کنید تا بدون نیاز به پالایش ، تعریف بیشتری به منطقه اضافه کنید. از آنجا که شما شروع و نقطه پایانی تقسیم را مشخص می کنید ، این روش کنترل بیشتری بر محل تقسیم فراهم می کند .
برای دقت بیشتر در محل قرارگیری اسپلیت ، می توانید مشخص کنید که تقسیم شروع به کار می کند یا به پایان می رسد. گزینه Vertex برای ایجاد دو صورت مثلثی از صورت مستطیل مفید است. اگر بعداً می خواهید لبه جدید را با استفاده از MESHSPIN بچرخانید ، دقت لازم را به شما می دهد.
با اجرای دستور پیام های زیر نمایش داده می شود.
در ناحیه ترسیم ، مشخص می کند که کدام مش برای تقسیم بندی صورت می گیرد.
اولین نقطه انتهایی شکاف را به یک راس مش محدود می کند.
Splits a mesh face into two faces.
Split a face to add more definition to an area without having to refine it. Because
you specify the start and endpoint of the split, this method provides greater control
over the location of the split.
For more precision in the placement of the split, you can specify that the split starts
or ends at a vertex. The Vertex option is useful for creating two triangular faces
from a rectangular face. It provides the precision you need if you later want to spin
the new edge using MESHSPIN.
The following prompts are displayed:
In the drawing area, specifies which mesh face to split.
Limits the first endpoint of the split to a mesh vertex.
بنده سیامک دوستداری فارغ التحصیل رشته مکانیک سنگ از دانشگاه صنعتی اصفهان هستم، و در این وبسایت آموزش های مربوط به نحوه برنامه نویسی در اتوکد و هچنین آموزش تصویری دستورات اتوکد را قرار خواهم داد.
تلفن همراه: ۰۹۰۰۱۲۳۴۴۴۴
ایمیل: s.doostdari@gmail.com