دستور MESHCREASE در اتوکد

MESHCREASE (فرمان)

لبه های موضوعات مش انتخاب شده را تیز می کند.

علامت

می توانید لبه های اشیاء مش را تیز کنید ، یا چین بزنید. چهره ها و لبه های مش تغییر شکل را ایجاد می کند که در مجاورت زیرمجموعه انتخاب شده قرار دارند. خمیدگی های اضافه شده به مش که صافی ندارند ، تا زمانی که مش نرفت ، آشکار نیست.

شما همچنین می توانید با تغییر نوع چروک و سطح خلال در پالت Properties ، چین و چروک را در زیرشاخه های مش اعمال کنید.

با اجرای دستور پیام های زیر نمایش داده می شود.

برای خرد کردن زیر عناوین مش را انتخاب کنید

زیرشاخه های مش را برای چینش مشخص می کند. بر روی صورت ، لبه ها و عمودی های مش کلیک کنید تا لبه های مربوط به آنها را خراش دهید. برای حذف زیرمجموعه از مجموعه انتخاب ، روی Shift + کلیک کنید .

مقدار افزایش

بالاترین سطح صاف کردن را که سطح آن حفظ می شود تنظیم می کند. اگر سطح صاف کردن از این مقدار فراتر رود ، چربی نیز صاف می شود. مقدار 0 را وارد کنید تا یک crease موجود حذف شود.

همیشه

مشخص می کند که چین و چروک همیشه حفظ می شود ، حتی اگر موضوع یا موضوع فرعی صاف یا تصفیه شود. مقدار خلال -1 برابر است با همیشه.

MESHCREASE (Command)

Sharpens the edges of selected mesh subobjects.

Find

You can sharpen, or crease, the edges of mesh objects. Creasing deforms mesh faces
and edges that are adjacent to the selected subobject. Creases added to mesh that
has no smoothness are not apparent until the mesh is smoothed.

You can also apply creases to mesh subobjects by changing the crease type and crease
level in the Properties palette.

The following prompts are displayed.

Select mesh subobjects to crease

Specifies the mesh subobjects to crease. Click mesh faces, edges, and vertices to
crease their associated edges. Press Shift+click to remove a subobject from the selection
set.

Crease value

Sets highest smoothing level at which the crease is retained. If the smoothing level
exceeds this value, the crease is also smoothed.

Enter a value of 0 to remove an existing crease.

Always

Specifies that the crease is always retained, even if the object or subobject is smoothed
or refined. A crease value of -1 is the same as Always.

درباره نویسنده



بنده سیامک دوستداری فارغ التحصیل رشته مکانیک سنگ از دانشگاه صنعتی اصفهان هستم، و در این وبسایت آموزش های مربوط به نحوه برنامه نویسی در اتوکد و هچنین آموزش تصویری دستورات اتوکد را قرار خواهم داد.

دسته ها



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *