About-Changing-Mesh-Smoothness-Levels

درباره تغییر سطح صافی مش

با افزایش سطح نرمی ، گرد بودن اجسام مش را افزایش دهید.

اشیاء مش از زیر بخش های مختلف یا tessellations تشکیل شده اند که چهره های قابل ویرایش را تعریف می کنند. هر صورت از جنبه های زیرین تشکیل شده است. هنگامی که صافی را افزایش می دهید ، تعداد جنبه های جوانه را افزایش می دهید تا ظاهری نرم تر و گرد تر داشته باشید.

نرمی را افزایش داده یا کاهش می دهد

در حین کار ، می توانید سطح صافی را افزایش داده و کاهش دهید. این تفاوت ها هم در قاب سیم و هم در سبک های بصری مفهومی و در خروجی ارائه شده آشکار است.

پایین ترین سطح صاف یا پایه ، 0 است. به طور پیش فرض ، سطح 0 صافی ندارد. می توانید صافی هر شی مش را تا حدود فعلی افزایش دهید. با این حال ، شما نمی توانید صافی یک جسم مش را که سطح صافی آن صفر است کاهش دهید.

اگر چرمی را به جسم مش اضافه کرده باشید ، بسته به تنظیم چربی ، اثر صافی متفاوت است. تأثیر چین های اضافه شده به مش که صافی نداشته باشند (سطح 0) تا زمانی که مش مشبک نشود آشکار نیست.

با ویرایش یک شی با استفاده از gizmos یا گرفتن ، ممکن است شکافی در جسم مش ایجاد شود. یک راه برای بستن شکاف صاف کردن جسم یا تصحیح موضوعات فرعی است.

توجه: استفاده از شتاب سخت افزار نيز ممكن است به رفع اين مشكل كمك كند.

تراکم مش را محدود کنید

مش در سطح نرمی که شما مشخص می کنید ایجاد می شود. یکنواختی می تواند از None (0) ، حداکثر به طور پیش فرض (6) یا به سطحی که مشخص کرده اید باشد. با صاف شدن یک جسم ، چگالی شبکه جبهه مش نیز افزایش می یابد. برای بهترین نتیجه ، اشیاء مش را در سطح نرمی پایین تر ایجاد کرده و صافی را بعد از اتمام مدل سازی افزایش دهید.

مشبک متراکم می تواند منجر به موضوعات فرعی شود که انتخاب و ویرایش آنها دشوار است. آنها همچنین می توانند بر عملکرد تأثیر بگذارند. بنابراین ممکن است بخواهید محدودیت هایی را تنظیم کنید که مانع از چاق شدن بیش از حد مش شود.

  • حداکثر سطح صافی که در آن یک شبکه نمایش داده می شود (SMOOTHMESHGRID). اثرات مدل سازی را بدون پیچیدگی شبکه جبهه زیرین نشان می دهد. سطح صافی پیش فرض 3 است. بیش از صفحه نمایش tessellation متراکم می شود. فراتر از آن سطح ، صفحه نمایش به ابتدایی ترین سطح باز می گردد ، حتی اگر سطح صاف کننده می تواند همچنان افزایش یابد.
  • حداکثر تعداد صورت در یک نقاشی (SMOOTHMESHMAXFACE). حداکثر تعداد چهره مش را که در اشیاء مش مجاز است ، تنظیم می کند.
  • حداکثر سطح صافی (SMOOTHMESHMAXLEV). حداکثر سطح صافی مجاز برای اشیاء مش را تنظیم می کند.