از دستور ۳DSWIVEL به منظور چرخش اهسته اشیاء سه بعدی و مشاهده آنها از زوایای مختلف کاربرد دارد.
نما را در جهتی که می کشید تغییر می دهد.
حرکت سوژه با دوربین را در جهتی که می کشید شبیه سازی می کند. هدف نما تغییر می کند. می توانید نمای را در امتداد صفحه XY یا در امتداد محور Z بچرخانید .
بنده سیامک دوستداری فارغ التحصیل رشته مکانیک سنگ از دانشگاه صنعتی اصفهان هستم، و در این وبسایت آموزش های مربوط به نحوه برنامه نویسی در اتوکد و هچنین آموزش تصویری دستورات اتوکد را قرار خواهم داد.
تلفن همراه: ۰۹۰۰۱۲۳۴۴۴۴
ایمیل: s.doostdari@gmail.com