دستور VSEDGEJITTER (متغیر سیستم) در اتوکد

دستور VSEDGEJITTER (متغیر سیستم) در اتوکد

باعث می شود که لبه های روی اشیاء با چند ضربه خطی ظاهر شود ، گویی که با یک مداد ترسیم شده اند.

نوع: عدد صحیح
ذخیره شده در: رسم
مقدار اولیه:

می توان مقدار پرش را کم ، متوسط ​​یا زیاد تنظیم کرد. اعداد منفی مقدار را ذخیره می کنند اما جلوه را خاموش می کنند. سبک های طرح برای اشیاء با اصلاح اصلاح لبه Jitter در دسترس نیست.

۱

کم

۲

متوسط

۳

بالا

توجه: وقتی وارد یک مقدار جدید برای این متغیر سیستم می شوید ، سبک های بصری موجود تغییر نمی کنند. هر مقدار جدید وارد شده برای این متغیر سیستم به طور موقت یک سبک بصری جدید ذخیره نشده ایجاد می کند.

نظرات کاربران



درباره نویسنده



بنده سیامک دوستداری فارغ التحصیل رشته مکانیک سنگ از دانشگاه صنعتی اصفهان هستم، و در این وبسایت آموزش های مربوط به نحوه برنامه نویسی در اتوکد و هچنین آموزش تصویری دستورات اتوکد را قرار خواهم داد.

تلفن همراه: ۰۹۰۰۱۲۳۴۴۴۴

ایمیل: s.doostdari@gmail.com

ترفند های اتوکد



دسته بندی مطالب​