دستور RENDER- در اتوکد
-رندر (فرمان)
تصویری از عکس یا عکس سایه واقع گرایانه از یک مدل جامد یا سطحی سه بعدی از خط فرمان را ایجاد می کند.
با اجرای دستور پیام های زیر نمایش داده می شود.
رندر از پیش تنظیم شده
- کم. تکرار تک رندر با دقت رندر کم و عمق ردیابی اشعه 3.
- متوسط. کیفیت بهبود یافته از پیش تنظیم شده رندر پایین. پنج تکرار رندر
با عمق ردیابی اشعه 5 انجام می شود. - بالا تنظیمات از پیش تعیین شده متوسط با توجه به کیفیت ارائه ، مطابقت دارد ، اما 10 تکرار تکرار انجام می شود. عمق ردیابی ری روی 7 تنظیم شده است. تصاویر ارائه شده
برای پردازش بیشتر طول می کشد ، اما کیفیت تصویر بسیار بهتر است. - زمان استراحت برای نوشیدن قهوه. رندرینگ در مدت زمان 10 دقیقه با دقت کم رندر و
عمق مسابقه پرتوهای 3 انجام می شود. - ناهار. کیفیت بهتر از کیفیت ارائه شده قهوه از پیش تعیین شده. رندر در
مدت زمان 60 دقیقه با دقت کم رندر و عمق مسابقه پرتوی 5 انجام می شود. - شبانه ارائه از پیش تعیین شده که بالاترین کیفیت تصویر ارائه شده را ایجاد می کند ، اما
پردازش 12 ساعت طول می کشد . عمق ردیابی ری روی 7 تنظیم شده است. از آنجا که این از پیش تعیین شده باید برای
ارائه نهایی استفاده شود ، دقت رندر روی بالاترین کیفیت تنظیم می شود. - سفارشی. به شما امکان می دهد در صورت حضور یک یا تعداد بیشتری از پیش تنظیم شده های سفارشی را تعیین کنید.
- ؟ ”€” لیست تنظیمات از پیش تنظیم شده سفارشی لیست. تمام پیش فرض های ارائه شده سفارشی را که با مدل ذخیره می شوند ، لیست می کند. فقط تنظیمات رندر سفارشی لیست شده اند.
ارائه مقصد
- پنجره رندر
-
هنگام پردازش کامل ، تصویر در پنجره رندر نمایش داده می شود.
- عرض / ارتفاع خروجی. مقادیر عرض و ارتفاع خروجی مشخص می کند که تصویر ارائه شده تا چه اندازه گسترده و چقدر بلند خواهد بود. هر دو مقدار در پیکسل ها اندازه گیری می شوند.
- ذخیره رندر در یک پرونده. می توانید تصویر را در یکی از قالبهای پرونده زیر ذخیره کنید: BMP، TGA، TIF، PCX، JPG یا PNG. اگر مقدار پیش فرض No را بپذیرید ، پنجره Render نمایش داده می شود و تصویر ارائه می شود. پاسخ دادن به بله سریعاً نتیجه می گیرد.
- مشاهده
-
اگر Viewport را انتخاب کنید ، هر چیزی که در حال حاضر در قسمت مشاهده است ارائه می شود و در محل نمایش داده می شود.
-RENDER (Command)
Creates a photorealistic or realistically shaded image of a 3D solid or surface model
from the Command prompt.
The following prompts are displayed.
Render Preset
- Low. Single rendering iteration with low render accuracy and a ray tracing depth of 3.
- Medium. Improved quality over the Low render preset; five rendering iterations are performed
with a ray tracing depth of 5. - High. Matches the Medium preset settings with regards to rendering quality, but 10 rendering
iterations are performed. Ray tracing depth is set to 7. Rendered images take longer
to process, but the image quality is much better. - Coffee-Break. Rendering is performed over a duration of 10 minutes with low render accuracy and
a ray racing depth of 3. - Lunch. Improved quality over the Coffee-Break Quality render preset; rendering is performed
over a duration of 60 minutes with low render accuracy and a ray racing depth of 5. - Overnight. Rendering preset that creates the highest quality rendered image, but takes 12 hours
to process. Ray tracing depth is set to 7. Since this preset should be used for final
renderings, rendering accuracy is set to the highest quality. - Custom. Allows you to specify a custom render preset if one or more are present.
- ?—List Custom Render Presets. Lists all the custom render presets that are stored with the model. Only custom render
presets are listed.
- ?—List Custom Render Presets. Lists all the custom render presets that are stored with the model. Only custom render
Render Destination
- Render Window
-
The image will be displayed in the render window when processing in complete.
- Output Width/Height. The output width and height values designate how wide and how tall the rendered image
is going to be. Both values are measured in pixels. - Save rendering to a file. You can save the image to one of the following file formats: BMP, TGA, TIF, PCX,
JPG, or PNG. If you accept the default value of No, the Render window is displayed
and the image is rendered. Answering Yes results in another prompt.
- Output Width/Height. The output width and height values designate how wide and how tall the rendered image
- Viewport
-
If you choose Viewport, anything that is currently in the viewport is rendered and
displayed in place.