دستور LIGHTINGUNITS (متغیر سیستم) در اتوکد

دستور LIGHTINGUNITS (متغیر سیستم) در اتوکد

میزان استفاده از چراغهای عمومی یا فوتومتر را کنترل می کند و واحدهای روشنایی را برای نقاشی مشخص می کند.

نوع: عدد صحیح
ذخیره شده در: رسم
مقدار اولیه: ۲

وقتی این متغیر سیستم روی ۱ یا ۲ تنظیم شود ، نورپردازی فوتومتری فعال می شود. در غیر این صورت از نورپردازی استاندارد (عمومی) استفاده می شود.

۰ هیچ واحد روشنایی استفاده نمی شود و نورپردازی استاندارد (عمومی) فعال می شود    پیدا کردن
۱ از واحدهای روشنایی آمریکایی (شمع های پا) استفاده می شود و نورپردازی فوتومتری فعال می شود    پیدا کردن
۲ از واحدهای روشنایی بین المللی (لوکس) استفاده شده و نورپردازی فوتومتری فعال است    پیدا کردن
توجه: با شروع محصولات اتوکد ۲۰۱۶ ، تمام چراغ ها با استفاده از ضعف مربع معکوس به عنوان چراغ های فوتومتری ارائه می شوند. مقدار LIGHTINGUNITS 0 برای سازگاری به عقب حفظ می شود.

نظرات کاربران



درباره نویسنده



بنده سیامک دوستداری فارغ التحصیل رشته مکانیک سنگ از دانشگاه صنعتی اصفهان هستم، و در این وبسایت آموزش های مربوط به نحوه برنامه نویسی در اتوکد و هچنین آموزش تصویری دستورات اتوکد را قرار خواهم داد.

تلفن همراه: ۰۹۰۰۱۲۳۴۴۴۴

ایمیل: s.doostdari@gmail.com

ترفند های اتوکد



دسته بندی مطالب​