دستور LIGHTINGUNITS (متغیر سیستم) در اتوکد

دستور LIGHTINGUNITS (متغیر سیستم) در اتوکد

میزان استفاده از چراغهای عمومی یا فوتومتر را کنترل می کند و واحدهای روشنایی را برای نقاشی مشخص می کند.

نوع: عدد صحیح
ذخیره شده در: رسم
مقدار اولیه: 2

وقتی این متغیر سیستم روی 1 یا 2 تنظیم شود ، نورپردازی فوتومتری فعال می شود. در غیر این صورت از نورپردازی استاندارد (عمومی) استفاده می شود.

0 هیچ واحد روشنایی استفاده نمی شود و نورپردازی استاندارد (عمومی) فعال می شود    پیدا کردن
1 از واحدهای روشنایی آمریکایی (شمع های پا) استفاده می شود و نورپردازی فوتومتری فعال می شود    پیدا کردن
2 از واحدهای روشنایی بین المللی (لوکس) استفاده شده و نورپردازی فوتومتری فعال است    پیدا کردن
توجه: با شروع محصولات اتوکد 2016 ، تمام چراغ ها با استفاده از ضعف مربع معکوس به عنوان چراغ های فوتومتری ارائه می شوند. مقدار LIGHTINGUNITS 0 برای سازگاری به عقب حفظ می شود.