دستور LAYOUTREGENCTL (متغیر سیستم) در اتوکد

دستور LAYOUTREGENCTL (متغیر سیستم) در اتوکد

چگونگی به روزرسانی لیست نمایش در برگه Model و زبانه های طرح بندی را مشخص می کند.

نوع: عدد صحیح
ذخیره شده در: رجیستری
مقدار اولیه: 2

برای هر برگه ، با تغییر دادن نقاشی هنگام تغییر به آن برگه یا با ذخیره کردن لیست نمایش در حافظه و بازگرداندن فقط اشیاء تغییر یافته هنگام تغییر آن برگه ، لیست نمایش به روز می شود. تغییر تنظیمات LAYOUTREGENCTL می تواند عملکرد را بهبود بخشد.

0

هر بار که زبانه ها را تغییر می دهید ، این نقاشی بازسازی می شود.

1

برای برگه Model و آخرین چیدمان فعلی ، لیست نمایشگر در حافظه ذخیره می شود و هنگام جابجایی بین دو برگه ، بازسازی ها سرکوب می شوند. برای همه چیدمان های دیگر ، بازگرداندن باز هم هنگامی که به آن زبانه ها تغییر می کنید.

2

اولین باری که به هر برگه تغییر می کنید ، ترسیم می شود. برای بقیه جلسه ترسیم ، لیست نمایش در حافظه ذخیره می شود و هنگام تغییر به آن زبانه ها ، بازسازی ها سرکوب می شوند.

سود عملکرد حاصل از تغییر تنظیمات LAYOUTREGENCTL به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله اندازه و نوع نقشه ، اشیاء موجود در نقشه ، میزان حافظه موجود و تأثیر سایر نقشه ها یا برنامه های باز. هنگامی که LAYOUTREGENCTL روی 1 یا 2 تنظیم شده است ، مقدار حافظه اضافی مورد استفاده اندازه لیست نمایشگر زبانه Model است که با تعداد بازدید از هر طرح که در آن لیست نمایش ذخیره شده است ضرب می شود.

اگر LAYOUTREGENCTL روی 1 یا 2 تنظیم شده است و به طور کلی عملکرد آهسته به نظر می رسد یا وقتی بین زبانه هایی که لیست نمایش ذخیره شده است سوئیچ می کنید ، برای یافتن تعادل مطلوب برای محیط کار خود ، برای تغییر در تنظیمات 0 یا 1 در نظر بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تنظیمات عملکرد ، به تب System (در کادر گفتگوی گزینه ها) مراجعه کنید.

صرف نظر از تنظیمات LAYOUTREGENCTL ، در صورت تعریف مجدد بلوک یا بازگرداندن سوئیچ زبانه ، اولین باری که به هر برگه ای که حاوی منظره های ذخیره شده باشد تغییر می دهید ، ترسیم می شود.