دستور FBXIMPORT- در اتوکد

۰ / ۰

-FBXIMPORT (فرمان)

یک پرونده Autodesk آ® FBX را که حاوی اشیاء ، چراغ ها ، دوربین و مواد است وارد کنید.

با اجرای دستور پیام های زیر نمایش داده می شود.

جهت وارد کردن مسیر و نام پرونده را وارد کنید

برای وارد کردن اتوکد مسیر و نام پرونده پرونده FBX را وارد کنید.لیستی از مواردی که می توانند وارد شوند نمایش داده می شود.

انواع را برای وارد کردن مشخص کنید
کدام ویژگی ها را با پرونده FBX وارد می کند. Enter را فشار دهید تا تنظیمات فعلی را بپذیرید ، یا گزینه دیگری را انتخاب کنید.
تنظیمات
شما را برای وارد کردن بله یا خیر برای تغییر تنظیمات پیش فرض فعلی برای واردات اشیاء ، چراغ ها ، دوربین ها و سایر ویژگی ها ، به شما اطمینان می دهد. همچنین می توانید مقیاس تبدیل لایه و مقیاس تبدیل واحد را تعیین کنید .

  • وارد کردن اشیاء؟ همه اشیاء را وارد می کند.
  • چراغ وارداتی؟ ویژگی های نور چراغ ، نقطه ، نقطه ، دور ، فوتومتریک ، خورشید و آسمان را وارد می کند. تنظیمات اتوکد برای Plot Glyph ، Glyph Display ، Targeted (هندسه) و Render Shadow Details از ویژگی های چراغ های وارداتی اعمال می شود.
  • دوربین های وارداتی؟ کلیه دوربین ها را وارد کرده و از ویژگی AutoCAD برای ویژگی نقشه دوربین استفاده می کند. دوربین های هدف را در Autodesk آ® ۳ds MAX ایجاد کنید تا آنها را به صورت خودکار در اتوکد وارد کنید.
  • واردات مواد؟ واردات مواد.
  • تکلیف لایه لایه ای را برای درج مطالب پرونده FBX مشخص می کند. می توانید یک لایه جدید تعیین کرده و نامگذاری کنید ، لایه فعلی را انتخاب کنید یا مشخص کنید که لایه های شی با استفاده از مواد مشخص شده تعیین می شوند.
  • تبدیل واحد را وارد کنید (پرونده FBX: اینچ ، طراحی فعلی: اینچ). مقیاس تبدیل را مشخص می کند. با وارد کردن یک واحد اندازه گیری همانند فایل نقاشی فعلی ، یک فاکتور تبدیل را وارد کنید. نحو <مقدار واحد در پرونده FBX است: مقدار واحد در ترسیم فعلی ، همانطور که در مثال زیر نشان داده شده است: <1.000: 1.000
  • فایل را به عنوان بلاک درج کنید؟ محتویات پرونده FBX وارداتی را به عنوان بلوک درج می کند. وارد کردن اشیاء موجود در پرونده FBX به عنوان بلوک به شما امکان می دهد حرکت ، مقیاس ، چرخش و تغییرات دیگر را در آن ایجاد کنید.
  • بلوک را نامگذاری کنید. (در صورت وارد کردن پرونده به عنوان بلاک موجود است؟ = بله) یک نام برای بلوک مشخص می کند. محتویات پرونده FBX به عنوان بلوکی در پوشه temp ذخیره می شود.
انواع
تمام ویژگی ها را با پرونده FBX وارد کنید.

-FBXIMPORT (Command)

Imports an Autodeskآ® FBX file containing objects, lights, camera and materials.

The following prompts are displayed.

Enter path and name of file to import

Enter the path to and the file name of the FBX file to import to AutoCAD.

A list of items that can be imported is displayed.

Specify types to import
Sets which properties are imported with the FBX file. Press Enter to accept the current
settings, or choose another option.
Settings
Prompts you to enter Yes or No to change the current default settings for import of
objects, lights, cameras and other properties. You can also specify layer assignment
and unit conversion scale.

  • Import objects?Imports all objects.
  • Import lights? Imports Point, Spot, Distant, Photometric, Sun, and Sky lights properties. AutoCAD
    settings are applied for Plot Glyph, Glyph Display, Targeted (Geometry), and Render
    Shadow Details properties of the imported lights.
  • Import cameras? Imports all cameras and uses the AutoCAD setting for the plot property of the camera.
    Create target cameras in Autodeskآ® ۳ds MAX to accurately import them into AutoCAD.
  • Import materials? Imports materials.
  • Layer assignment. Specifies the layer to contain the contents of the FBX file. You can specify and
    name a new layer, select the current layer, or specify that the object layers are
    determined by assigned materials.
  • Enter unit conversion (FBX file: Inches, Current Drawing: Inches). Specifies the conversion scale. Enter a conversion factor to import the objects using
    the same unit of measurement as the current drawing file. The syntax is <unit value in FBX file: unit value in current drawing, as shown in the following example: <1.000:1.000
  • Insert file as block? Inserts the contents of the imported FBX file as a block. Importing the objects in
    the FBX file as a block allows you to move, scale, rotate, and make other modifications
    to it.
  • Name the block.(Available if Insert file as block? = Yes) Specifies a name for the block. The contents
    of the FBX file is saved as a block to the temp folder.
All types
Imports all properties with the FBX file.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code