دستور BMPOUT در اتوکد

BMPOUT (فرمان)

اشیاء انتخاب شده را در یک پرونده با فرمت bitmap مستقل از دستگاه ذخیره می کند. کادر محاوره ای ایجاد Raster File (جعبه گفتگوی انتخاب فایل استاندارد) نمایش داده می شود. نام پرونده را در کادر گفتگو وارد کنید. یک فایل bitmap که شامل اشیاء شما انتخاب می شود ایجاد شده است. پرونده منعکس کننده آنچه بر روی صفحه نمایش داده می شود. گلیف های سبک که در نقشه نشان داده می شوند در پرونده جدید ظاهر می شوند ، حتی اگر خاصیت Plot Glyph چراغ ها روی No.

توجه: هنگامی که متغیر سیستم FILEDIA روی ۰ (خاموش) تنظیم شده باشد ، دستورات فرمان نمایش داده می شوند.

BMPOUT (Command)

Saves selected objects to a file in device-independent bitmap format.

The Create Raster File dialog box (a standard file selection dialog box) is displayed.
Enter the file name in the dialog box.

A bitmap file that contains the objects you select is created. The file reflects what
is displayed on the screen. Light glyphs that are displayed in the drawing appear
in the new file, even if the Plot Glyph property of the lights is set to No.

NOTE:When the FILEDIA system variable is set to 0 (Off), Command prompts are displayed.

مطالب سایت



درباره نویسنده



بنده سیامک دوستداری فارغ التحصیل رشته مکانیک سنگ از دانشگاه صنعتی اصفهان هستم، و در این وبسایت آموزش های مربوط به نحوه برنامه نویسی در اتوکد و هچنین آموزش تصویری دستورات اتوکد را قرار خواهم داد.

تلفن همراه: ۰۹۰۰۱۲۳۴۴۴۴

ایمیل: s.doostdari@gmail.com

ترفند های اتوکد



دسته بندی مطالب​



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید