About-Breaking-and-Joining-Objects

در مورد شکستن و پیوستن به اشیاء

می توانید یک جسم را به دو جسم با یا بدون شکاف بین آنها شکسته شوید. همچنین می توانید برای ایجاد یک شیء یا چندین اشیاء به اشیاء بپیوندید.

شکستن اشیاء

از BREAK برای ایجاد شکاف در یک شی استفاده کنید ، در نتیجه دو شی با فاصله بین آنها ایجاد می شود. BREAK اغلب برای ایجاد فضایی برای بلاک یا متن استفاده می شود.

برای شکستن یک شی بدون ایجاد شکاف ، هر دو نقطه شکست را در همان مکان مشخص کنید.

شما می توانید در اکثر اشیاء هندسی به جز بلوک ها ، ابعاد ، چند خط و مناطق ایجاد کنید. به عنوان جایگزین ، از EXPLODE در این نوع اشیاء استفاده کنید و ایجاد هندسه در جداکننده هندسه را ایجاد کنید. هنگامی که متغیر سیستم COMMANDPREVIEW روشن است ، پیش نمایش تعاملی از نتیجه دستور نشان داده می شود.

به اشیاء بپیوندید

برای جمع کردن خطوط ، قوسها ، قوسهای بیضوی ، پلی بلین ها ، پلی اتیلن های سه بعدی ، اسپلین ها و مارپیچ ها توسط نقاط پایانی آنها در یک شی واحد استفاده کنید.

توجه: مارپیچ ها در اتوکد LT در دسترس نیستند.

نتیجه عمل پیوستگی بسته به اشیاء انتخاب شده متفاوت است. برنامه های معمولی شامل

  • دو خط خطی را با یک خط جایگزین کنید.
  • بستن شکاف در یک خط که ناشی از یک BREAK است.
  • تکمیل یک قوس به یک دایره یا یک قوس بیضوی به یک بیضی. برای دسترسی به گزینه Close ، یک قوس یا قوس بیضوی را انتخاب کنید.
  • ترکیب چند پلی لاین بلند در یک نقشه توپوگرافی.
  • پیوستن به دو اسپلین ، ایجاد یک لنگه بین آنها.

در موارد کلی ، پیوستن به اشیاء که از انتهای آن لمس می شوند ، اما در یک هواپیما نیستند ، منجر به پلی لاین ها و اسپلین های سه بعدی می شود.

توجه: همچنین می توانید از گزینه Join دستور PEDIT استفاده کنید تا یک سری خطوط ، کمان ها و پلی اتیلن ها را در یک پلی بلین واحد ترکیب کنید