About-3D-View-Cameras

درباره دوربینهای سه بعدی مشاهده

برای تعریف یک نمای سه بعدی می توانید یک دوربین را در یک نقاشی قرار دهید.

می توانید یک دوربین را در یک نقاشی روشن یا خاموش کنید و از دستگیره ها برای ویرایش مکان ، هدف یا طول لنز دوربین استفاده کنید. یک دوربین توسط یک مختصات موقعیت مکانی XYZ ، یک مختصات هدف XYZ و یک میدان دید / طول لنز تعریف می شود که بزرگنمایی یا عامل بزرگنمایی را تعیین می کند. همچنین می توانید هواپیماهای قطع کننده را تعیین کنید ، که مرزهای جلو و عقب را برای نمای مرتبط ایجاد می کنند.

  • محل سکونت . نقطه ای را که مشاهده می کنید یک مدل سه بعدی را مشخص می کند.
  • هدف . با مشخص کردن مختصات در مرکز نمای ، نقطه ای را که مشاهده می کنید تعریف می کند.
  • طول لنز . خواص بزرگنمایی لنز دوربین را تعریف می کند. هرچه طول لنز بیشتر باشد ، میدان دید باریک تر است.
  • هواپیماهای جلوی جلو و عقب . محل قرارگیری هواپیماها را مشخص می کند. هواپیماهای بریدگی مرزهایی هستند که نمایی را تعریف می کنند ، یا کلیپ می زنند. از نظر دوربین ، همه چیز بین دوربین و هواپیمای گیرنده جلوی آن پنهان است. به همین ترتیب ، همه چیز بین هواپیمای عقب قطع و هدف پنهان است.

به طور پیش فرض ، دوربین های ذخیره شده به صورت متوالی نامگذاری می شوند. Camera1 ، Camera2 و غیره. برای توصیف بهتر نمای دوربین می توانید از یک دوربین تغییر نام دهید. مدیر مشاهده دوربین های موجود را به صورت یک نقاشی و همچنین سایر نماهای نامگذاری شده لیست می کند.

برای کنترل رنگ ها و اندازه های دوربین گلیف از کادر گفتگوی Camera Glyph Appearance استفاده کنید.