snap های یک شی سه بعدی را فعال می کند.
نوع: | عدد صحیح |
ذخیره شده در: | رجیستری |
مقدار اولیه: | ۱۳۹ |
اسنپ ها به صورت یک bitcode با استفاده از مجموع مقادیر زیر ذخیره می شود:
مقدار | شرح | کلیدهای میانبر |
۱ | snap های شیء ۳D در حال اجرا را فعال می کند | ZNON |
۲ | snap های به یک راس را کنترل می کند | ZVER |
۴ | اسنپ های قسمت میانی را فعال می کند | ZMID |
۸ | snap های مرکز را فعال می کند | ZCEN |
۱۶ | snap های گره spline یا surface را فعال می کند | ZKNO |
۳۲ | snap های به صورت عمود (فقط وجه مسطح) را فعال می کند | ZPER |
۶۴ | به یک جسم نزدیکتر را فعال می کند | ZNEA |
۱۲۸ | به نزدیکترین نقطه ابر نقطه را فعال می کند | PNOD |
۲۵۶ | یک قطعه مسطح از ابر نقطه را به نزدیکترین نقطه را فعال می کند | PNEA |
۵۱۲ | Snaps عمود بر یک بخش مسطح ابر نقطه را فعال می کند | PPER |
۱۰۲۴ | snap های تقاطع خطوط را برای یک ابر نقطه تقسیم شده ، از جمله تقاطع های بیرونی را فعال می کند | PINT |
۲۰۴۸ | در یک ابر نقطه اسنپ لبه از دو بخش مسطح را فعال می کند | PEDGE |
۴۰۹۶ | Snaps عمود بر لبه دو بخش مسطح در ابر نقطه را فعال می کند | PPEDGE |
۸۱۹۲ | snap های تقاطع استنباطی (گوشه ای) از سه بخش مسطح در یک ابر نقطه را فعال می کند | PCOR |
۱۶۳۸۴ | snap های محور یک قطعه استوانه ای در ابر نقطه را فعال می کند | PCL |
برای فعال کردن بیش از یک snap از اشیاء در حال اجرا سه بعدی، جمع مقادیر آنها را وارد کنید. به عنوان مثال ، با وارد کردن ۶ Vertex با bitcode 2 و Midpoint با bitcode 4 مشخص می شوند.
بنده سیامک دوستداری فارغ التحصیل رشته مکانیک سنگ از دانشگاه صنعتی اصفهان هستم، و در این وبسایت آموزش های مربوط به نحوه برنامه نویسی در اتوکد و هچنین آموزش تصویری دستورات اتوکد را قرار خواهم داد.
تلفن همراه: ۰۹۰۰۱۲۳۴۴۴۴
ایمیل: s.doostdari@gmail.com