3D-Modeling-Tab-Options-Dialog-Box
برگه مدل سازی سه بعدی (جعبه گفتگوی گزینه ها)
گزینه هایی را برای کار با مواد جامد و سطوح به صورت سه بعدی تنظیم می کند.
لیست گزینه ها
گزینه های زیر نمایش داده می شود.
تقاطع سه بعدی
-
تنظیمات مربوط به سبک نمایشگر نشانگر شیب دار را در کارهای سه بعدی کنترل می کند.
- نمایش Z Axis در Crosshairs
-
کنترل می کند که آیا محور Z توسط نشانگر شیب نشان داده شده است یا خیر .
- برچسب محورها در صندلی های استاندارد
-
کنترل نشانگرهای محور را با نشانگر میلگرد نشان می دهد.
- نمایش برچسب ها برای UCS Dynamic
-
نشانگرهای محور را در نشانگر شیب دار برای UCS پویا نشان می دهد حتی وقتی برچسب های محور در جعبه برچسب در جعبه استاندارد متوقف شده باشند.
برچسب های Crosshair
برچسب ها را برای نشان دادن با نشانگر شیب دار انتخاب کنید.
- از X ، Y ، Z استفاده کنید
-
محورهای X ، Y و Z را برچسب گذاری می کند.
- از N ، E ، z استفاده کنید
-
محورها را با اختصار برای ارتفاع شمالی ، شرقی و Z برچسب می زند.
- از برچسب های سفارشی استفاده کنید
-
محورها را با کاراکترهایی که مشخص می کنید برچسب گذاری می کند.
نمایش ابزارها در Viewport
صفحه نمایش ViewCube ، نماد UCS و کنترلهای مشاهده را کنترل می کند.
- نمایش ViewCube
-
صفحه نمایش ViewCube را کنترل می کند.
- نماد UCS را نمایش دهید
-
نمایش نماد UCS را کنترل می کند.
- کنترل های Viewport را نشان دهید
-
صفحه نمایش منوهای کنترل مشاهده را برای ابزارهای مشاهده ، نماها ، و سبک های بصری که در گوشه سمت چپ بالای هر منظر قرار دارند ، کنترل می کند.
اشیاء سه بعدی
تنظیمات نمایش جامدات ، سطوح و مشهای سه بعدی را کنترل می کند.
- سبک ویژوال هنگام ایجاد اشیاء سه بعدی
-
سبک بصری را نمایش می دهد که در حین ایجاد سه بعدی اولیه جامد و مش و مواد جامد ، سطوح و حفره های اکسترود شده نمایش داده می شود. (متغیر سیستم DRAGVS)
- کنترل حذف هنگام ایجاد اشیاء سه بعدی
-
کنترل می کند هندسه مورد استفاده برای ایجاد اشیاء دیگر حفظ یا حذف می شود. (متغیر سیستم DELOBJ)
- ایزولین ها در سطوح و مش
-
چگالی سطح را برای PEDIT Smooth در جهت M و U چگالی ایزوله U را روی اشیاء سطح تنظیم می کند. (متغیر سیستم SURFU)
چگالی سطح PEDIT Smooth را در جهت N و چگالی ایزول V را بر روی اشیاء سطح تنظیم می کند. (متغیر سیستم SURFV)
- حداکثر نقاط ابر نقطه در هر ترسیم
-
حداکثر تعداد نقاط را می توان برای تمام ابرهای نقطه ای که به نقشه ترسیم شده اند نشان می دهد (متغیر سیستم POINTCLOUDPOINTMAX).
برای سیستمهای 64 بیتی حداکثر تعداد امتیازات 10 میلیون است. برای بهبود وفاداری بصری برای ابرهای نقطه ، محدودیت را افزایش دهید. حد خود را برای بهبود عملکرد سیستم پایین بیاورید.
این سیستم برای سیستم های 32 بیتی (x86) که حداکثر 1.5 میلیون امتیاز دارند قابل تغییر نیست.
- Tessellation
-
کادر گفتگوی گزینه Mesh Tessellation Options را باز می کند ، جایی که می توانید تنظیمات مربوط به اشیاء را که با MESHSMOOTH به اجسام مشبک تبدیل شده اند اعمال کنید.
- مش ابتکاری
-
کادر گفتگوی گزینه Mesh Primitive Options را باز می کند ، جایی که می توانید تنظیمات مربوط به اشیاء ابتکاری جدید مش را مشخص کنید.
- تجزیه و تحلیل سطح
-
کادر محاوره ای Analysis Options را باز می کند ، جایی که می توانید گزینه های گورخر ، انحنای و پیش نویس آنالیز را تنظیم کنید.
ناوبری سه بعدی
-
گزینه های پیاده روی ، پرواز و انیمیشن را برای نمایش مدل های سه بعدی تنظیم می کند.
- زوم چرخ معکوس معکوس
-
هنگامی که چرخ میانی ماوس را حرکت می دهید ، مسیر عملکرد بزرگنمایی شفاف را تغییر می دهد. (متغیر سیستم ZOOMWHEEL)
- پیاده روی و پرواز
-
کادر گفتگوی Walk and Fly Settings را نشان می دهد.
- انیمیشن
-
کادر گفتگوی تنظیمات Animation را نشان می دهد.
- ViewCube
-
کادر گفتگوی تنظیمات ViewCube را نشان می دهد.
- فرمان
-
کادر گفتگوی تنظیمات SteeringWheel را نشان می دهد.
ورودی پویا
نمایش فیلدهای ورودی پویا برای ورود مختصات را کنترل می کند.
- نمایش زمینه Z برای ورودی Pointer
-
فیلمی را برای مختصات Z هنگام استفاده از ورودی پویا نشان می دهد.