لیسپ ایجاد مستطیل دور اشیاء

این برنامه به کاربر اجازه می دهد مجموعه ای از اشیاء را با LWPolyline ببندد ، که موقعیت آنها به طور خودکار پس از هرگونه تغییر در اجسام محدود شده به روز می شود.

سه حالت عملکرد وجود دارد:

  • BBRN (BoundingBox Reactor New) به کاربر اجازه می دهد تا گروه جدیدی از اشیاء را برای محدود کردن ایجاد کند. از کاربر خواسته می شود که اجسامی را انتخاب کند و آنها مالک یک راکتور شیئی شوند که LWPolyline محدود کننده را کنترل می کند.
  • BBRA (BoundingBox Reactor Add) به کاربر این امکان را می دهد تا اشیاء را به گروه راکتور موجود اضافه کند: از کاربر خواسته می شود گروهی را انتخاب کند که اشیاء باید به آن اضافه شوند ، سپس آن اشیا را برای افزودن انتخاب کنید.
  • BBRR (BoundingBox Reactor Remove) به کاربر اجازه می دهد تا یک انتخاب یا همه اشیاء را از گروه انتخاب شده حذف کند یا همه گروه های راکتور را در یک نقشه حذف کند.

مثال استفاده

 

[button color=”red” size=”medium” link=”http://vcad.ir/autocad-file/lisp/bbrn.VLX” icon=”” target=”false”]دانلود لیسپ[/button]

 

نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

درباره نویسنده



بنده سیامک دوستداری فارغ التحصیل رشته مکانیک سنگ از دانشگاه صنعتی اصفهان هستم، و در این وبسایت آموزش های مربوط به نحوه برنامه نویسی در اتوکد و هچنین آموزش تصویری دستورات اتوکد را قرار خواهم داد.

تلفن همراه: ۰۹۰۰۱۲۳۴۴۴۴

ایمیل: s.doostdari@gmail.com

ترفند های اتوکد



دسته بندی مطالب​