تغییر ارتفاع (Z) یکجا اشیاء در اتوکد (دانلود لیسپ تغییر تراز)

در ویدئو آموزشی کوتاه زیر می توانید، تغییر ارتفاع (Z) انواع اشیاء مانند خط، خط اندازه گذاری، پلی لاین، دایره، آرک؛ بیضی، هاشور و spline در اتوکد را، به منظور استفاده در اتوکد سه بعدی و برای انتقال اشیاء به ارتفاع و تراز دلخواه مشاهده کنید.

 

 

زمانی که شما دایره ای را ترسیم می کنید این دایره در مختصات X و Y مورد نظر شما و در ارتفاع (Z) صفر ترسیم می گردد. به منظور مشاهده بهتر تغییر ارتفاع دایره، کلید Shift را نگه دارید و قلطک موس را نیز فشار دهید و نگه دارید در این هنگام با جابجا کردن موس صفحه ترسیم اتوکد به صورت سه بعدی خواهد چرخید. صفحه را در موقعیت مناسب بگذارید و کلید شیفت و وسط موس را رها کنید.

حال کلید Ctrl را به همراه کلید ۱ فشار دهید و یکی از دایره ها را انتخاب کنید. در پنجره ظاهر شده همان طور که ملاحظه می کنید مقدار Z صفر است، مقدار آن را تغییر دهید. همان طور که ملاحظه می کنید ارتفاع دایره تغییر میکند.

 

مطالب سایت



درباره نویسنده



بنده سیامک دوستداری فارغ التحصیل رشته مکانیک سنگ از دانشگاه صنعتی اصفهان هستم، و در این وبسایت آموزش های مربوط به نحوه برنامه نویسی در اتوکد و هچنین آموزش تصویری دستورات اتوکد را قرار خواهم داد.

تلفن همراه: ۰۹۰۰۱۲۳۴۴۴۴

ایمیل: s.doostdari@gmail.com

ترفند های اتوکد



دسته بندی مطالب​



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید