کشش اشیاء با پنجره های عبور چندگانه و چند ضلعات عبور.
MSTRETCH شبیه به دستور STRETCH است ، اما با ویژگی اضافه شده ای که به شما امکان می دهد بیش از یک پنجره عبور یا چند ضلعی عبور دهید ، مشخص کنید تا بخش هایی از شی را که می خواهید کشش کنید مشخص کنید.
ج | یک پنجره عبور ایجاد می کند. |
CP | چند ضلعی عبور می کند. |
واگرد | عملیات کشش قبلی را لغو کنید. |
اشیاء را حذف کنید | اشیاء را از مجموعه انتخاب حذف می کند. |
در تصویر زیر سه مستطیل وجود دارد که باید در همان جهت و با همان فاصله کشیده شوند:
MSTRETCH امکان تعیین بیش از یک انتخاب را فراهم می کند. در این حالت چند ضلعی عبور و یک انتخاب تقاطع مناطقی را که باید کشیده شود تعریف می کند:
یک نقطه پایه مشخص شده و سپس یا یک نقطه دوم یا مسافت. نتیجه برای هر سه مستطیل اعمال می شود:
mstretch.lsp
Stretches objects with multiple crossing windows and crossing polygons.
MSTRETCH is similar to the STRETCH command, but with the added feature that enables
you to specify more than one crossing window or crossing polygon to identify the portions
of object that you want to stretch.
C | Creates a crossing window. |
CP | Creates a crossing polygon. |
Undo | Undoes the previous stretch operation. |
Remove objects | Removes objects from the selection set. |
There are three rectangles in the following illustration that need to be stretched
in the same direction and by the same distance:
MSTRETCH provides the capability of specifying more than one selection. In this case
a crossing polygon and a crossing selection define the areas to be stretched:
A base point is specified and then either a second point or a distance. The result
is applied to all three rectangles:
mstretch.lsp
بنده سیامک دوستداری فارغ التحصیل رشته مکانیک سنگ از دانشگاه صنعتی اصفهان هستم، و در این وبسایت آموزش های مربوط به نحوه برنامه نویسی در اتوکد و هچنین آموزش تصویری دستورات اتوکد را قرار خواهم داد.
تلفن همراه: ۰۹۰۰۱۲۳۴۴۴۴
ایمیل: s.doostdari@gmail.com