هندسه ۲D را بر روی یک جامد یا سطح سه بعدی چاپ می کند و لبه های اضافی را روی صورت های مسطح ایجاد می کند .
هندسه ۲D واقع در یک صورت یا تقاطع یک جامد سه بعدی با صورت می تواند با آن صورت ترکیب شود تا لبه های اضافی ایجاد شود. این لبه ها می توانند جلوه بصری ایجاد کنند و برای ایجاد تورفتگی و اکستروژن می توان آنها را فشار داد و کشید.
جسم موردنظر برای چاپ باید یک یا چند چهره بر روی جامد انتخاب شده از هم بگذرد تا بتواند موفقیت آمیز باشد. تصویربرداری محدود به اشیاء زیر است:
کمان ها ، دایره ها ، خطوط ، پلی ایلن های ۲ بعدی و سه بعدی ، بیضی ها ، اسپلین ها ، مناطق ، اجساد و مواد جامد سه بعدی.
با اجرای دستور پیام های زیر نمایش داده می شود.
یک جسم جامد یا سطحی سه بعدی را که باید ساخته شود را مشخص می کند.
شیئی را مشخص می کند که شیء سه بعدی را که انتخاب کرده اید با هم تلاقی کند.
مشخص می کند که آیا شیئی که شکل آن به عنوان طرح کلیه نقش داشته باشد را حذف کنید.
Imprints 2D geometry on a 3D solid or surface, creating additional edges on planar
faces.
۲D geometry located on a face or the intersection of a 3D solid with a face can be
combined with that face to create additional edges. These edges can provide a visual
effect, and can be pressed and pulled to create indentations and extrusions.
The object to be imprinted must intersect one or more faces on the selected solid
in order for imprinting to be successful. Imprinting is limited to the following objects:
arcs, circles, lines, 2D and 3D polylines, ellipses, splines, regions, bodies, and
۳D solids.
The following prompts are displayed.
Specifies a 3D solid or surface object to be imprinted.
Specifies an object that intersects the 3D object you selected.
Specifies whether to remove the object whose shape served as the imprint outline.
بنده سیامک دوستداری فارغ التحصیل رشته مکانیک سنگ از دانشگاه صنعتی اصفهان هستم، و در این وبسایت آموزش های مربوط به نحوه برنامه نویسی در اتوکد و هچنین آموزش تصویری دستورات اتوکد را قرار خواهم داد.
تلفن همراه: ۰۹۰۰۱۲۳۴۴۴۴
ایمیل: s.doostdari@gmail.com