دستور GRIPSUBOBJMODE (متغیر سیستم) در اتوکد

دستور GRIPSUBOBJMODE (متغیر سیستم) در اتوکد

کنترل می کند که با انتخاب زیرشاخه ها ، بطور خودکار دستگیره گرم می شود.

نوع: Bitcode
ذخیره شده در: رجیستری
مقدار اولیه: ۱

هنگامی که گیره ها انتخاب می شوند ، رنگ را تغییر می دهند و داغ می شوند ، به این معنی که می توان از آنها برای تغییر شی مرتبط یا موضوع فرعی استفاده کرد. این تنظیم با استفاده از مجموع مقادیر زیر به صورت bitcode ذخیره می شود:

۰ هنگام انتخاب موضوعات فرعی ، دستگیره گرم نمی شود.
۱ با توجه به ویژگی های بلوک ها ، و گرفتن قسمت های صورت ، لبه ها ، مهره ها و نقاط کنترل مواد جامد ، مش یا سطح NURBS هنگام انتخاب موضوعات فرعی داغ می شود.
۲ در هنگام انتخاب این زیرشاخه ها ، قسمتهایی از قسمت های پلیلاین داغ می شوند.

تنظیم این متغیر سیستم در ۱ به ویژه برای اصلاح سریع گروه ها از چهره ها ، لبه ها و عمود بر روی اجسام مش مفید است.

نظرات کاربران



درباره نویسنده



بنده سیامک دوستداری فارغ التحصیل رشته مکانیک سنگ از دانشگاه صنعتی اصفهان هستم، و در این وبسایت آموزش های مربوط به نحوه برنامه نویسی در اتوکد و هچنین آموزش تصویری دستورات اتوکد را قرار خواهم داد.

تلفن همراه: ۰۹۰۰۱۲۳۴۴۴۴

ایمیل: s.doostdari@gmail.com

ترفند های اتوکد



دسته بندی مطالب​