دستور BACTIONSET در اتوکد

BACTIONSET (فرمان)

با استفاده از این دستور می توان اکشن بلوک های داینامیک را ویرایش کرد. این دستور را تنها می توان با راست کلیک کردن بر روی لوگوی اکشن و انتخاب Action selection set اجرا نمود. 

تعریف کنید که اشیاء با یک عمل در ارتباط هستند. فقط می توانید از دستور BACTIONSET در Block Editor استفاده کنید.

توجه: هنگام تنظیم متغیر سیستم BACTIONBARMODE به ۱ دستور BACTIONSET غیرفعال می شود.

 

با اجرای دستور پیام های زیر نمایش داده می شود:

Action Object را انتخاب کنید

اکشنی را در تعریف بلوک پویا فعلی مشخص می کند.

مجموعه انتخاب را مشخص کنید

یک مجموعه انتخاب جدید برای عملکرد انتخاب شده ایجاد می کند ، یا یک مجموعه انتخاب موجود را اصلاح می کند .

اشیاء را انتخاب کنید

اشیایی را تعریف می کند که هنگام اصلاح در عمل گنجانده شوند.

برداشتن

اشیاء را از مجموعه انتخاب اصلی مرتبط با عملکرد انتخاب شده حذف می کند.

قاب کشش را مشخص کنید

جعبه ای را ایجاد می کند که هنگام تغییر ، منطقه مرزی را برای عملکرد نشان می دهد.

  • گوشه مخالف را مشخص کنید.
  • اشیاء را مشخص کنید.
CPolygon

چند ضلعی ایجاد می کنید که هنگام تغییر ، منطقه مرزی را برای عمل نشان می دهد.

  • اولین نقطه چند ضلعی
  • نقطه پایانی را مشخص کنید.
اشیاء را فقط برای چرخش مشخص کنید

اشیاء را در انتخاب تعیین می کند که می چرخند و کشش ندارند.

BACTIONSET (Command)

Specifies the selection set of objects associated with an action in a dynamic block
definition.

Redefines which objects are associated with an action. You can only use the BACTIONSET
command in the Block Editor.

NOTE:The BACTIONSET command is disabled when the BACTIONBARMODE system variable is set
to 1.

The following prompts are displayed.

Select Action Object

Specifies an action in the current dynamic block definition.

Specify Selection Set

Creates a new selection set for the selected action, or modifies an existing selection
set.

Select objects

Defines the objects that will be included in the action when modified.

Remove

Removes objects from the original selection set associated with the selected action.

Specify Stretch Frame

Creates a box that represents the boundary area for the action when modified.

  • Specify opposite corner.
  • Specify objects.
CPolygon

Creates a polygon that represents the boundary area for the action when modified.

  • First polygon point.
  • Specify endpoint.
Specify Objects to Rotate Only

Determines the objects in the selection that will rotate and not stretch.

نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

درباره نویسنده



بنده سیامک دوستداری فارغ التحصیل رشته مکانیک سنگ از دانشگاه صنعتی اصفهان هستم، و در این وبسایت آموزش های مربوط به نحوه برنامه نویسی در اتوکد و هچنین آموزش تصویری دستورات اتوکد را قرار خواهم داد.

تلفن همراه: ۰۹۰۰۱۲۳۴۴۴۴

ایمیل: s.doostdari@gmail.com

ترفند های اتوکد



دسته بندی مطالب​