انتخاب پلی لاین سه بعدی گزینه های تخصصی PEDIT را ارائه می دهد.
اگر یک polyline سه بعدی را انتخاب کنید ، گزینه های زیر نمایش داده می شوند.
بخش بسته شدن پلی لاین را ایجاد می کند ، آخرین بخش را با قسمت اول متصل می کند. پلی لاین باز تلقی می شود مگر اینکه آن را با Close ببندید.
اگر چند خطی که انتخاب کرده اید بسته باشد ، گزینه Open را در قسمت سریع جایگزین می کند.
بخش بسته شدن پلی لاین را حذف می کند. پلی لاین بسته تلقی می شود مگر اینکه آن را با Open باز کنید.
به یک منحنی باز به پلی لاین سه بعدی می پیوندد. منحنی می تواند در یک صفحه متفاوت باشد ، اما باید متناسب با polyline 3D باشد.
کارهای ویرایش متنوعی را در یک راس پلی لاین و بخش هایی که از آن پیروی می کنند انجام می دهد.
نشانگر X را به راس بعدی منتقل می کند. نشانگر از انتهای تا شروع پلی الین پیچیده نمی شود ، حتی اگر پلی لاین بسته باشد.
نشانگر X را به راس قبلی منتقل می کند. نشانگر از ابتدا تا انتهای پلی لاین پیچیده نمی شود ، حتی اگر پلی لاین بسته باشد.
در حالی که نشانگر X را به هر راس دیگر منتقل می کنید ، مکان راس مشخص شده را ذخیره می کند.
هر بخش و رئوس را بین دو رئوس که مشخص کرده اید حذف می کند و به حالت ویرایش Vertex باز می گردد.
Exit Break می شود و به حالت ویرایش Vertex باز می گردد.
اگر یکی از رئوسهای مشخص شده در انتهای پلی لاین باشد ، پلی لاین کوتاه می شود. اگر هر دو راس مشخص شده در انتهای پلی لاین قرار داشته باشند ، یا اگر فقط یک راس مشخص شده باشد و در یک نقطه انتهایی باشد ، نمی توانید از حالت Break استفاده کنید.
یک راس جدید به پلی لاین پس از راس مشخص شده اضافه می کند.
راس مشخص شده را حرکت می دهد.
پلی لاین را بازسازی می کند.
در حالی که نشانگر X را به هر راس دیگر منتقل می کنید ، مکان راس مشخص شده را ذخیره می کند.
نشانگر X را به راس بعدی منتقل می کند.
نشانگر X را به راس قبلی منتقل می کند.
هر بخش و رئوس بین دو راس شما انتخاب می کند حذف می کند ، آنها را با بخش های یک خط مستقیم جایگزین می کند و به حالت ویرایش Vertex باز می گردد. اگر شما فقط یک راس با وارد کردن مشخص بروید بدون حرکت دادن نشانگر ایکس، بخش های زیر است که راس ساخته شده است مستقیما اگر آن را یک قوس است.
Exit Straighten می شود و به حالت ویرایش Vertex باز می گردد.
برای جدا کردن یک قطعه قوس که دو قطعه مستقیم از یک پلی لاین را به هم متصل می کند و سپس بخش های مستقیم را تا زمانی که آنها قطع شوند ، گسترش دهید ، از دستور FILLET با شعاع فیله ۰ استفاده کنید.
از حالت ویرایش Vertex خارج می شود.
یک منحنی B-spline 3D B را به نقاط کنترل خود متناسب می کند. متغیر سیستم SPLFRAME دقت و نمایش نقاط کنترل برای ۳D B-spline را کنترل می کند ، که منحنی های آنها فقط توسط بخش های خط قابل تقریب است. مقادیر منفی برای بخشهای اسپلین نادیده گرفته می شوند.
راسهای اضافی که توسط یک منحنی متناسب یا اسپلین وارد شده اند را حذف می کند و تمام بخش های پلی لاین را صاف می کند. اطلاعات مماس را برای استفاده در درخواست های منحنی مناسب متعاقب به vertices polyline اختصاص داده می کند. اگر یک polyline متناسب با spline را با دستوری مانند BREAK یا TRIM ویرایش می کنید ، نمی توانید از گزینه Decurve استفاده کنید.
ترتیب رأس پلی لاین را برعکس می کند. با استفاده از این گزینه جهت معکوس جهت اشیاء استفاده شده از linetypes با متن شامل. به عنوان مثال ، بسته به جهتی که در آن یک پلی لاین ایجاد شده است ، متن موجود در لباس زیر ممکن است به صورت وارونه نمایش داده شود.
عملیات را تا آغاز جلسه PEDIT معکوس می کند.
بنده سیامک دوستداری فارغ التحصیل رشته مکانیک سنگ از دانشگاه صنعتی اصفهان هستم، و در این وبسایت آموزش های مربوط به نحوه برنامه نویسی در اتوکد و هچنین آموزش تصویری دستورات اتوکد را قرار خواهم داد.
تلفن همراه: ۰۹۰۰۱۲۳۴۴۴۴
ایمیل: s.doostdari@gmail.com